Verzending en levertijden

Alle pakketten van Horlogeboetiek worden verstuurd met "Handtekening voor ontvangst". Dit betekent dat jouw handtekening wordt gevraagd door de bezorger tijdens de bezorging van het pakket. Daarnaast worden alle pakketten die besteld zijn op werkdagen voor 16:00, dezelfde dag nog aangeboden aan PostNL.

Ik heb een order geplaatst, wanneer mag ik mijn horloge verwachten?

Op het moment dat je een bestelling plaatst bij Horlogeboetiek zal het verzendproces direct in werking worden gesteld. Indien het horloge op voorraad is en voor 16:00 is besteld zal het pakket dezelfde dag nog aangeboden worden aan PostNL. In 99% van de gevallen betekent dit dat het pakket de dag erna geleverd wordt op het aangegeven adres, helaas blijven wij natuurlijk afhankelijk van PostNL wat betreft de levering. Dit geldt ook voor bestellingen op vrijdag vóór 16:00, deze worden gewoon op zaterdag geleverd. Let wel op, deze regels gelden alleen voor pakketten die op werkdagen zijn besteld. Voor zendingen naar België kan een extra dag optereden.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

Mocht het voorkomen dat je niet thuis bent op het tijdstip van bezorging, dan zal de postbode een dag later nogmaals het pakket aanbieden op het zelfde adres. indien er weer niemand thuis is wordt het pakket overhandigd aan het dichtstbijzijnde postkantoor of agentschap. Hier kan het pakket dan worden afgehaald na vertoon van geldig legitimatiebewijs en het afhaalbewijs dat wordt achtergelaten op uw adres.

Wat gebeurt er met bestellingen in het weekend?

Indien je een order hebt geplaatst na vrijdagmiddag 16:00, dan zal jouw pakket worden verstuurd op de eerstvolgende maandag. In het weekend kunnen wij namelijk geen pakketten aanbieden aan PostNL. Jouw pakket zal daarom worden bezorgd op de eerstvolgende dinsdag na uw bestelling.

Mocht je nog vragen hebben over de verzending of levering van de bestelling dan kun je natuurlijk altijd mailen op helpdesk@horlogeboetiek.nl of telefonisch contact opnemen op het nummer: +31 (0) 77 302 0068

Hoe kan ik mijn pakket volgen?

Op het moment dat jouw order wordt verstuurd ontvang je een email met daarin de bevestiging van de verzending en een Track & Trace code waarmee je jouw zending kunt volgen. In de meeste gevallen is er pas de dag na de bestelling informatie te zien over de verzending in het Track & Trace systeem. Als je dezelfde dag al zou willen controleren wat de status is, zul je in 9 van de 10 gevallen de volgende melding krijgen: * Zending niet gevonden

Gebruik de volgende link om uw zending te volgen: PostNL Track & Trace

  Bezig met laden...
Meld je aan en krijg 10% korting!
Korting geldt alleen op niet afgeprijsde artikelen